Philips, 2013’te elde edilen 11.8 milyar euro’luk yeşil ürün satışlarının toplam satışın %51’ine denk geldiğini ve hedeflenen oranı planlanandan iki yıl önce aştıklarını açıkladı.

2013 yılında Philips aydınlatma alanına yaptığı yatırım (327 milyon euro) da dahil üzere, yeşil inovasyona toplam 509 milyon euro yatırım yaptı. Nisan ayında Philips aydınlatma bölümü, 200 lümen/vat oranıyla LED lambalarından TLED’i geliştirdi.

Philips Türkiye CEO’su Göktuğ Gür düşüncelerini şu şekilde dile getirdi: “Bu başarılar ancak sürdürülebilirlik ile değer yaratılabileceğine ve sürdürülebilirliğin mevcut zorlu ekonomik koşullarda dahi yenilik ve büyüme yolunda bizlere önemli fırsatlar sunacağına olan inancımızın kanıtıdır. 2014’te doğrusal ekonomiden dairesel ekonomiye geçişin hızlandığını görüyoruz. Bu da bize faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlar ve piyasalarda hem maliyetten tasarruf ederek hem de yeni piyasalar oluşturarak veya mevcut olanları büyüterek ekonomik değer yaratma fırsatını sunuyor. Bugün Philips’in 1,8 milyar kişinin yaşamını iyileştirdiğini ve 2015’e kadar bir yılda 2 milyar kişiye ulaşma yolunda olduğunu bildirmekten gurur duyuyorum.”

 

Yorumlar

Yorum Mesajınız